3-as metró: újra kiállt a forgalomból a régi-új orosz szerelvény

2017. március 28. 16:39

Kilenc napja állították forgalomba az oroszok által felújított szerelvényt a 3-as metró vonalán, de már ötödszörre vonják ki a forgalomból.

2017. március 28. 16:39

Újra ki kellett állnia a forgalomból a Metrovagonmas által gyártott és felújított metrószerelvénynek a 3-as vonalról kedden délután – közölte a Metróért Egyesület a Facebook-oldalán. Az MTI az ügyben kereste a BKV-t, a társaság későbbre ígért tájékoztatást.

A Metrovagonmas által gyártott, majd felújított első szerelvény előző hét hétfőn állt először forgalomba, majd az azt követő kedden, szerdán és csütörtökön is ki kellett vonni a forgalomból különböző hibák miatt, pénteken pedig ok nélküli befékezés miatt kellett segédvonattal kihúzni az alagútból.

Gulyás Attila, a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének elnöke az MTI-nek korábban azt mondta, még a tűréshatáron belül vannak a 3-as vonalon futó felújított metrószerelvény hibajelenségei, probléma akkor lesz, ha ezek nem szűnnek meg heteken belül. A szakszervezeti vezető akkor azt nyilatkozta, hogy korábban a 2-es és a 4-es metróvonalon használt Alstom-kocsikkal is volt ennyi hiba, de mivel több szerelvény futott az alagutakban, az emberek ennyire nem vették észre.

(MTI)

Összesen 90 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Felcsúti kishazug
2017. március 29. 10:56
Pakson előrelátóbbak lesznek. Majd osztanak hegesztőszemüveget, mielőtt beröffen a láncreakció.
mzperixx
2017. március 29. 07:51
A legjobbakkal is előfordul. Aktuális eset: Németországban szoftverhiba miatt új Mercedes buszok tucatjai állnak kényszerpihenőn. http://www.br.de/nachrichten/schwaben/inhalt/schwaben-silberpfeile-silberlinge-ausser-betrieb-mercedes-tueren-100.html
Pofa Benő
2017. március 29. 06:57
Egy régi megkövesedett szart sikerült drága pénzen friss szarra cserélni.
Strassnoff Ignác
2017. március 28. 23:10
Na és? 4 teljes napig hiba nélkül ment. :) Nem mélyedtem el a technikai részletekben, de amennyire tudom a ruszkik egész jól tudnak metrót csinálni. Lehet, hogy valami magyar sajátosság van a dologban. Emlékszek például, hogy első időkben a Combino villamosokkal is tenger gond volt. Általában mindig ugyanaz. A vezérlés megállította a járművet, mert úgy érzékelte, hogy kisiklott. Aztán rájöttek, hogy nem annyira a Combino a hibás, csak nem off-road villamosokat vettek, a budapesti vágányokat érzékelte a finnyás technika terepmenetnek. Bár a Combinot az előéletével megrendelni eleve érdekes dolog volt... Itt volt kolléga, aki azt írta, hogy elég sok gyártó termékeiből összerakott metróról van szó. Abba azért szokott hibaszázalék lenni. Csak 2 példa: Hazánk értelmes politikusainak hála például éveken át úgy vettünk tűzoltókocsikat, hogy megvettük egy cégtől a teherautót, egy másiktól a tűzoltó felépítményt egy harmadik cég meg összerakta a kettőt. Az eredmény sűrűn szerepelt a hírekben. Az instabil járművek rendszeresen felborultak. Úgyhogy nagyon óvatosan kell velük közlekedni. Amivel nincs is baj, míg nem a mi házunkat oltani "sietnek". A másik a mentők. Mi nem sűrűn vettünk még mentőautókat. Kisteherautókat vettünk, amibe egy hazai cég szerelte be mindazt, aminek egy mentőben lennie kell. Lesújtó eredménnyel... Sebaj, a beteg megbírja! Az ember mára óhatatlanul valami sumák disznóságot sejt minden közbeszerzés mögött. Ritkán ok nélkül... Persze lehet, hogy a metrónál csak a technika ördöge rosszalkodik és ennyi meghibásodás teljesen normális. Nem tudom.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!