Media go online?

2012. május 16. 15:24

Az interneten való megjelenés, mint evidens lehetőség, 2012-ben Magyarországon mégsem evidens egy médium számára.

2012. május 16. 15:24
Incze Kinga
Médiapiac

„Felmerül a kérdés: vajon miért nincs az offline médiumok jelentős részének online reprezentációja? Egyáltalán: kell-e, hogy legyen egy offline médiamárkának weboldala (nem Facebook-oldal, hanem saját márkanevet tartalmazó önálló domain alatt működő tartalom)? Kell-e, hogy például városi tévéknek, a Szóbeszéd Rádiónak, a Vallástudományi szemlének, a Szabad vasutas című lapnak, a mosonmagyaróvári Fehér Ló mozinak és társaiknak legyen márka-weboldala?

Minden kutatás azt mutatja, hogy a gazdasági élet egyik motorja az internet, a digitalizáció. Arról nem is beszélve, hogy a médiumok elvileg azért vannak, hogy tartalmat szolgáltassanak, üzeneteket juttassanak el bizonyos célcsoportoknak (szórakoztatót, vallásit, szakmait vagy hobbi témájút), tehát az internet mint kommunikációs forma nem kellene, hogy idegen legyen... És bár nyilván vannak optimális formák - zenét például nehéz lenne nyomtatásban bemutatni -, az interneten való megjelenés, mint evidens lehetőség, 2012-ben Magyarországon mégsem evidens egy médium számára.

De ne várjunk sokat – elégedjünk meg annyival, hogy egy médium legalább alapvető információkat megoszt magáról, pl. hogy hol lehet beszerezni az offline felületen megjelenő tartalmat, esetleg közzétesz egy médiaajánlatot arra a fura esetre, hátha valaki hirdetni szeretne nála. Vagy esetleg csak felvenné a kapcsolatot. Vagy odaadná az 1%-ját. Vagy ajándékba adná az illető egy másiknak az adott médiumot, de nem tudja, hogyan.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!