Egészen új dimenziók a villányi borcímkék világában
2012. május 18. 10:11
Egészen új dimenzióba helyezték a Sugarbirds-lányok a villányi borok arculatát. Bódi Szilvia, Debreczeni Zita, Dukai Regina, Horváth Éva, Zimány Linda tervezték meg ugyanis Bock József új gyöngyözőborának és pezsgőjének címkéjét. Íme a végeredmény!
2012. május 18. 10:11
p
0
0
38
Mentés
„Nagyon örültem, amikor a lányok felvázolták a közös munka ötletét, szerintem ezen keresztül a fiatalabb korosztályhoz is közelebb kerülhet a márka. Egy baráti társasággal jártak nálam a pincészetben, amikor eszükbe jutott az esetleges együttműködés. Aztán leültünk megbeszélni a részleteket, amelynek eredményeképpen hamarosan az egyik pezsgőm, cuvée-m, illetve gyöngyözőborom is új külsőt kap. Az utóbbi teljesen új kreáció, melyet száz százalékban Sylviék ihlettek” – mesélte el Bock József, hogyan jött a képbe az eddig megszokott Bock-arculat helyett Bódi Szilvia, Debreczeni Zita, Dukai Regina, Horváth Éva, Zimány Linda, mint címketervező.
A borok új címkéin ahogyan eddig, most is minden tudnivaló szerepel a borról – újdonság azonban, hogy egy Sugarbird for Bock felirat is helyet kapott rajtuk.
Kulcsár Edina és Horváth Éva influenszerek, korábbi szépségkirálynők mondták el lapunknak, mit gondolnak arról, hogy egy transznemű férfi nyert meg egy holland szépségversenyt.
Nekem ugyan mindegy, hogy a balos-libsi média és elemzővilág segítségével miként nyírják ki az állítólagos balos és libsi ellenzéket.
p
3
1
5
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 38 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
HHH
2012. május 30. 12:03
Most, hogy jobban megneztem "designed by sugarbird"
Na ez jo sz.r igy. Ilyen nagy betukkel ezt igy kiirni egy bun..... Mintha nem is a bor lenne fontos hanem a designer
Ilyen dijánzos bort nem veszek, giccses és gusztustalan, Bock csak annyi irjon a borára,hogy BOCK és adja olcsóbban, ne pedig celebekkel csicsáztassa ki az üvegeit.
Hadd kérdezzem meg: attól hogy sunákkal reklámoznak valamit, mennyivel lesz finomabb az adott bor?...
Mennyire próbál a mandarin egy "ellenkultúrát" kiépíteni a bor népszerűsítésével,a dohányosokkal, drogosokkal, számítógépfüggőkkel, egyéb szenvedélybetegekkel szemben?
Az egymillió alkoholista országában mennyire számít szerencsésnek a bort népszerűsíteni?
Ja és mennyit kaptok (pénz, szívességek, juttatások)ezért? Tudjátok: átláthatóság, transzparencia, üvegzseb.
A reklámbannerekért mennyit kaptok? Mennyi pénzt?
Ezek a kérdések jutnak egy ésszel gondolkodó ember eszébe.