Kormányszóvivő: „A munka a Gyurcsány-korszakban nem volt érték” (VIDEÓ)
Vitályos Eszter a munka ünnepe alkalmából emlékeztetett, hogy mekkorát fejlődött a hazai gazdaság és foglalkoztatottság a nemzeti kormány vezetése alatt.
Az Airbnb már 2019-ben, a COVID-19 előtti időszakban is érezte, hogy nem úgy alakulnak a teljesítménymutatói, ahogy szeretné, így 2021-ben rákapcsolnak egy erőteljes kampánnyal.
A kampány során a házigazdák számának növelése a cél, amit globális YouTube hirdetésekkel és öt országban levetített tévé reklámokkal szeretnének elérni.
De hogyan nőhet az Airbnb a világ különböző részein az eltérő szabályozások között? Összesen több mint 4 millió házigazda tartozik már a rendszerhez, mégis tovább akarnak bővülni?
Az Airbnb vezérigazgatója, Brian Chesky egy élő adás során jelentette be, hogy a kampány neve Made Possible by Hosts lesz, mely az utazási csúcsszezonban fog futni. A kampány a digitális platformokon keresztül a világ szinte bármely pontjáról elérhető lesz, televízión keresztül pedig az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Ausztráliában lesz látható.
A kampánynak ugyan nem tudni a költségeit, de igazán nagy volumenre számíthatunk, ugyanis több mint 300 millió megtekintést várnak a hirdetésektől.
Az Airbnb vezérigazgatója szerint:
Korábban már készültek olyan hangulatos reklám videók, melyek során a világ különböző pontjain lévő Airbnb lakásokból válogattak össze képeket, és olyan klasszikus aláfestő zenéket illesztettek alá, mint például a Guns’N Roses híres dalát, a “Sweet Child ‘O Mine”-t vagy a “Forever Young” című slágert.
Az online szálláskereső platform sikerességének felívelését az is megtörhette, hogy a járvány kitörésekor minden vendéget visszautasítottak, mellyel sok házigazdát hagytak magára a jelzálogkölcsönükkel és a fizetési nehézségeikkel.
Chesky az élő adásban elmondta:
A cikk szerzője Blősz Dalma