Mivel etet a Facebook?

2013. augusztus 29. 22:40

Búcsúzzunk el az ingyenes Facebook szép eszméjétől. A céges felhasználók számára lényegében már nincs is ilyen.

2013. augusztus 29. 22:40
Pécsi Ferenc
Médiablog

„Azért egy kis illúziót hagy neked a Facebook. Ha nagyon akarod, beállíthatod, hogy melyik ismerősödnek, vagy kedvelt oldaladnak a tartalmait akarod látni. (Persze ezek az adatok is részei lesznek a vizsgált 100 000 szempontnak.) Ennél pontosabb beállításra vágysz? Magad akarod megszabni, hogy mit látsz? Erre szolgál majd a Facebook Premium Edition. (Nincsenek bennfentes információim, ez az én tippem.)

A helyzet az, hogy nem csak K.-nak, de a Facebookon megjelenő cégeknek sem tudok megnyugtató választ adni arra, pontosan hol, kinél, mikor fognak megjelenni a posztjaik. Egy friss adat szerint egy Facebook-oldalon publikált átlagos poszt még a rajongók 24 százalékát sem éri el. A Facebookra szakosodott tanácsadók (jó sok van belőlük) persze sok jó tippet adhatnak az elérés javítására, de az egyetlen biztos megoldás a posztok hirdetéssel (pénzzel) való megtámogatása.

Búcsúzzunk tehát el az ingyenes Facebook szép eszméjétől. A céges felhasználók számára lényegében már nincs is ilyen. A magánszemélyeknek szóló kényelmesebb, szabadabb és biztonságosabb – természetesen reklámmentes – Premium Edition megjelenése pedig már csak idő kérdése.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!