Hazai startupok is kijutottak a techvilág rangos seregszemléjére

2022. november 22. 14:44

Néhány napja a portugál fővárosban rendezték meg a technológiai világ egyik fontos seregszemléjét, a Web Summit konferenciát, amelyre – a legjobbak közé – hat magyar innovatív cég is kijutott. Lisszabonban ezúttal 160 országból több mint 71 ezer látogató és több mint 2000 nemzetközi média-képviselő vett részt. Az egyik magyar fejlesztés az online vásárlásnak adhat új lökést.

2022. november 22. 14:44
null

A friss beszámoló szerint a nemrég véget ért Web Summiton olyan ismert személyiségek is megjelentek, mint Eva Longoria színésznő, a WHO Foundation elnöke, Toto Wolff, a Mercedes AMG Petronas F1-csapat főnöke, Ránija jordán királyné vagy éppen Olena Zelenska, az ukrán elnök felesége is.

A hatalmas technológiai cégek mellett idén nem kevesebb, mint kétezer-háromszáz startup is bemutatkozhatott.

Ezek közé hat magyar startupnak sikerült bekerülnie. A vg.hu beszámolója szerint például a Smuc.io magyar startup csapata  azzal került be a világ leginnovatívabbjai közé, hogy a világon elsőként oldotta meg a videós (legyen az élő vagy felvett) reklámokból történő azonnali online vásárlást – akár több ezer weboldalon és akár 50 közösségi oldalon egy időben.

Az értékesítés mellett a megoldás egyebek mellett használható adománygyűjtésre, tájékoztatásra, rendezvények, aukciók közvetítésére is. A projektről korábban a Makronóm is beszámolt:

A Smuc egy nemzetközi szakemberekből álló e-commerce és ad tech (azaz digitális hirdetéstechnológia) megoldást fejlesztő IT cég, amely a nagy világmárkák, webshopok, médiakiadók és marketingügynökségek számára kínál egy új marketing- és hirdetési eszközt. 

A Smuc tehát – a fejlesztők szerint –

lerövidíti a vásárlói utat, hiszen a videós reklámon belül a termékek azonnal megvásárolhatók.

A videólejátszó hatalmas előnye, hogy beágyazható bármilyen webshopba vagy weboldalba fejlesztői tudás nélkül is, továbbá online display hirdetésként is terjeszthető.

A Smuc player nagy előnye, hogy az ügyfeleknek nem feltétlenül kell új tartalom gyártásával bajlódniuk, hiszen bármilyen videós tartalmat (egy link bemásolásával akár YouTube-ról, Facebookról vagy Vimeóról) egy kattintással vásárolható hirdetéssé alakíthatnak.

Fenntartható startupokat is díjaztak

A Smuc a Web Summit szervezőitől néhány startup egyikeként megkapta az „Impact Startup” minősítést is, amelyet csak azok a cégek érdemelnek ki, amelyek innovációja hozzájárul az ENSZ 17 fenntartható fejlesztési célkitűzésének (SDG) egyikéhez.

Bár a megoldás alapvetően az online vásárlás egyik újfajta eszköze, azonban a környezetvédelmi szempontokat is szem előtt tartva tudatosabb vásárlásra ösztönöz. 

Mivel a videós tartalmak megtekintésekor a vásárló jobban megismeri a terméket – tudja, mit rendel meg, szemben egy normál webshopos vásárlással, ahol tulajdonképpen egy kép alapján vásárol –,

minimum 30 százalékkal kevesebb az online vásárlásból eredő visszaküldések száma.

Ezen túl a Smuc felhőtechnológiájának használata sokkal kevesebb energiaszükséglettel jár, mint a streamingszolgáltatóké.

Olvassa el korábbi hírünket az innovációs forrásaink elosztásáról.


 

Képeink forrása: https://www.facebook.com/WebSummitHQ

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Nehidd El
2022. november 15. 14:13
"A friss beszámoló szerint a nemrég véget ért Web Summiton olyan ismert személyiségek is megjelentek, mint Eva Longoria színésznő (...) vagy éppen Olena Zelenska, az ukrán elnök felesége is." A méltán híres ukrán technológia és innováció képviseletében.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!